Pomoc

Poniżej publikujemy listę najczęściej zadawanych pytań i odpowiedzi, czyli wszystko co powinniście wiedzieć aby kupić i pobrać wybrany gadżet na swój telefon:

  1. Skąd mam wiedzieć czy gadżet, który sobie wybrałem jest dostępny dla mojego telefonu?

    Nasz serwis obsługuje większość dostępnych na polskim rynku telefonów.

    Jeśli wybierasz gadżety ze strony WWW możesz ograniczyć listę wyświetlanych produktów tylko do tych, które obsługuje Twój telefon (definiując model telefonu w menu po lewej stronie), niezależnie od tego zawsze kiedy wybierzesz już gadżet, dostępna jest lista modeli które go obsługują.

    Jeśli wybierasz gadżety ze strony WAP (dostępnej z poziomu Twojego telefonu komórkowego) nie musisz martwić się o to, czy dany element będzie obsługiwany przez Twój telefon – zobaczysz tylko te produkty, które obsługuje Twój telefon.

    W przypadku REKLAMY PRASOWEJ należy wejść na stronę wap.mobila.pl, gdzie po wpisaniu kodu obiektu można sprawdzić czy jest on dostępny dla Twojego telefonu.

    Informacja dotycząca dostępności obiektów dla konkretnych modeli telefonów jest szczególnie istotna podczas zamawiania GIER.

  2. Jak skonfigurować WAP w telefonie?

    Najszybciej i najprościej zrobisz to za pomocą specjalnego SMSa konfiguracyjnego, którego otrzymasz od swojego operatora GSM. Aby otrzymać takiego SMSa wejdź na któryś z poniższych linków, bądź skontaktuj się ze swoim operatorem za pośrednictwem Biura Obsługi Klienta.

    Aby zamówić SMS konfiguracyjny musisz podać typ telefonu, wybrać typ konfiguracji „WAP GPRS” (dla telefonów bez GPRS „WAP CSD”) oraz podać swój numer telefonu.

    ORANGE, PLAY, PLUS, T-MOBILE.

    Heyah, Cyfrowy Polsat, mBank mobile, Mobilking, Carrefour Mova, Aster, GaduAIR, Fm Group Mobile, Inea, Dialo, FreeM.

  3. Otrzymałem link WAP w SMSie, ale nie wybrałem "Pobierz". Wiadomość z linkiem zniknęła, jak ją odzyskać?

    Wiadomość zawierająca link WAP pokazuje się na ekranie telefonu w momencie jej przyjścia, jest też automatycznie zachowywana w telefonie. Miejsce zachowania wiadomości jest zależne od producenta i modelu telefonu. W instrukcji telefonu jest opis, gdzie w telefonie są przechowywane wiadomości sieciowe (SMS z linkiem WAP).

    W najpopularniejszych typach telefonu możesz ją znaleźć w:

    NOKIA
    Menu > Usługi/ Web > Skrzynka usług
    Menu > Wiadomości > Skrzynka odbiorcza

    SIEMENS
    Menu > Rozrywka > Internet > Odebrane wiadomości / Sk. Odbiorcza
    Menu > Wiadomości / Wiadomości Odebrane > WAP Push

    SONY ERICSSON
    Menu > Usługi WAP > Push - przych.
    Menu > Wiadomości > WAP Push / Przychodzące

    MOTOROLA
    Menu > Wiadomości > Wiad. Przeglądarki / Wiadomości WAP

    LG
    Menu > Wiadomości > Skrzynka Odbiorcza

    SAMSUNG
    Menu > Wiadomości > Skrzynka odbiorcza
    Menu > Wiadomości > Wap Push / Moje Wiadomości > Skrzynka odbiorcza
    Menu > Rozrywka > Wap > Wap Push / Wiadomości z Sieci > Skrzynka odbiorcza
    Menu > Wiadomości >Wiadomości Sieciowe > Czytaj
    Menu > Rozrywka >WAP > Informacje z Serwera > Skrzynka odbiorcza

  4. Podczas pobierania gadżetu przez WAP połączenie zostało przerwane, czy mam pobrać go ponownie?

    W takim przypadku połącz się ponownie i pobierz zamówiony produkt. Zamówiony gadżet jest dostępny na WAP do momentu pełnego pobrania, jednak jedynie dla telefonu, przez który produkt został zamówiony.

  5. Czy opłata za SMSa jest jedynym kosztem jaki ponoszę przy zakupie gadżetu?

    W przypadku produktów, które po zakupie należy pobrać za pomocą WAP dochodzą jeszcze koszty połączenia WAP. Kwota takiego połączenia nie powinna być wysoka, jej wielkość zależy od planu taryfowego i sposobu połączenia (GPRS, dial-up). Dokładne informacje na temat kosztów połączeń WAP udziela Biuro Obsługi Klienta Twojego operatora GSM.

  6. Gra, którą zamówiłem nie działa tak jak powinna. Co zrobić?

    W przypadku kiedy gra działa wolno lub się zawiesza najlepiej wyłącz i ponownie włącz telefon. Powinno się też sprawdzić czy telefon posiada zapas wolnej pamięci, być może należy usunąć zbędne dane lub obiekty.

    W przypadku kiedy nasze porady nie okazały się pomocne lub masz inny problem skontaktuj się z nami, a postaramy Ci się pomóc jak najszybciej.